اخبار, سامسونگ, موبایل

مشاهده گوشی Samsung Galaxy S23 Plus در Geekbench

مشاهده گوشی Samsung Galaxy S23 Plus در Geekbench

 عملکرد Galaxy S23 Plus در مقایسه با  Galaxy S22 Plus

سامسونگ در اوایل سال آینده از سری گوشی های هوشمند گلکسی اس ۲۳ خود رونمایی خواهد کرد. اما قبل از عرضه، سامسونگ گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ الترا در پایگاه داده Geekbench مشاهده شدند که با مراجعه به این سایت ارقام عملکرد آن دو قابل بررسی هستند. سامسونگ گلکسی اس ۲۳ پلاس نیز به دنبال برادران خود، در وب سایت بررسی معیارها مشاهده شده است و به ما ایده خوبی از عملکرد CPU خود می دهد.

بیایید ببینیم که Samsung Galaxy S22 Plus در برابر نسل قبلی اش، چگونه عمل می کند.

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ پلاس: آیا مشکلی در عملکرد وجود دارد؟

درست مانند گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ الترا که قبلا در بنچمارک Geekbench دیده شده بودند، سامسونگ گلکسی اس ۲۳ پلاس نیز به نظر می رسد یک نسخه آمریکایی باشد. این گوشی هوشمند دارای شماره مدل SM-S916U است و از چیپست اسنپدراگون بهره می برد. به احتمال زیاد، نسخه آمریکایی سری گلکسی اس ۲۳ دارای پردازنده معرفی نشده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام خواهد بود.

در مورد بنچمارک ها، سامسونگ گلکسی اس ۲۳ پلاس در تست تک هسته ای ۱۴۸۵ امتیاز کسب کرد و امتیاز چند هسته ای ۴۸۴۴ را به دست آورد. نسخه قبلی آن یعنی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ پلاس با پردازنده قدیمی ‌تر اسنپدراگون ۸ نسل ۱، در تست تک هسته‌ ای حدود ۱۰۹۶ امتیاز و در تست چند هسته ‌ای حدود ۳۱۰۰ امتیاز کسب کرده است. این یک جهش عظیم در محاسبات تک هسته ای و چند هسته ای می باشد.

گلکسی اس ۲۳ پلاس سامسونگ در تست تک هسته ای در مقایسه با گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ الترا به ترتیب امتیاز ۱۵۲۴ و ۱۵۲۱ امتیاز کمتری کسب کرد. با این حال، هر دو آن ها را با امتیاز چند هسته ای ۴۸۴۴ در مقابل امتیاز ۴۵۹۷ گلکسی اس ۲۳ و امتیاز ۴۶۸۹ گلکسی اس ۲۳ الترا پشت سر گذاشت.

این ‌ها آزمایش ‌های اولیه هستند و نتایج نیز لو رفت. نسخه های تولیدی ممکن است عملکرد مشابهی نداشته باشند؛ بنابراین توصیه می شود این نتایج را با کمی احتیاط بنگرید و هیجان خود را تا زمان اعلام نتایج رسمی حفظ کنید.

جزئیات چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2

چیپست Snapdragon 8 Gen 2 می تواند با پیکربندی هسته سی پی یو ۱+۴+۳  وارد بازار شود. ممکن است دارای هسته اصلی Cortex-X3 با فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A715 با فرکانس ۲.۸۰ گیگاهرتز و سه هسته Cortex-A510 با سرعت ۲.۰۲ گیگاهرتز باشد. هسته جدید ARM Cortex-X3 تا ۲۵ درصد عملکرد بیشتری نسبت به هسته قبلی ARM Cortex-X2 ارائه می دهد.

انتظار می ‌رود که هسته ‌های میانی Cortex-A715 نسبت به هسته‌ های Cortex-A710 کارایی را تا ۲۰ درصد افزایش دهند. در نهایت، هسته های Cortex-A510 را می توان به گونه ای بهینه کرد که تا ۵ درصد بهره وری انرژی را بهبود بخشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.