اخبار, اخبار آیفون, تکنولوژی

فهرست ایونت WWDC 2022  اعلام شد.

فهرست ایونت WWDC 2022  اعلام شد

فهرست ایونت WWDC 2022  اعلام شد: از توسعه دهندگان اپل در برنامه رویداد امسال چه انتظاری داریم؟

اپل به صورت رسمی افشا کرده است که رویداد WWDC 2022 امسال  از ۶ ژوئن تا ۱۰ ژوئن برگزار می شود. درست مانند  WWDC 2021، ایونت سال جدید این برند نیز مجازی خواهد بود. شنیده ها حاکی از آن است که اپل در این رویداد سیستم عامل نسل بعدی خود را برای مک، آیفون، آیپد و اپل واچ معرفی خواهد کرد.

در کنار سیستم عامل، انتظار می رود که این شرکت در ایونت ۲۰۲۲ خود قدرتمندترین مک پرو را نیز عرضه کند. پیش بینی می شود مک پرو جدید همانند اپل مک استودیو که اخیراً لانچ شده، مبتنی بر پردازنده سیلیکون اپل باشد. Mac Pro احتمالا آخرین محصول از خط تولید اپل است که به ‌روزرسانی پردازنده سیلیکون اپل را دریافت می ‌کند.

سیستم عامل iOS 16  برای آیفون ۱۴

اپل در جریان کنفرانس  WWDC 2022  پیشرفت  iOS 14  را رسما اعلام خواهد کرد.  iOS 14  طیف وسیعی از آیفون‌ها را از سری آیفون ۷ تا سری آیفون ۱۳ دربرگرفت، انتظار می رود ای او اس ۱۶ نیز این ویژگی را داشته باشد. همچنین پیش بینی می شود که این برند نسخه بتای سیستم عامل جدید را در همین ایونت لانچ کند.

این شرکت همراه با iOS 16 برای آیفون ‌ها، iPadOS 16  را نیز به نمایش می ‌گذارد که این همان iOS 16 کاستومایز شده بوده و برای آیپدها با اندازه های بزرگ و کوچک مناسب خواهد بود. ممکن است این بار اپل همراه با سیتم عامل  iPadOS 16، چند ویژگی حرفه ای را برای استفاده از تراشه های قدرتمندی که آیپدهای مدرن مانند iPad Pro و iPad Air را تامین می کند، معرفی کند.

watchOS 9  برای  اپل واچ سری ۷ به بعد

اپل واچ OS 9 را هم در این ایونت به نمایش خواهد گذاشت که احتمالا برای اپل واچ های مدرن مانند اپل واچ سری ۷ و اپل واچ  اس ای در دسترس خواهد بود و همچنین پیش بینی می شود که این سیستم عامل برای اپل واچ سری ۸ آینده هم بهینه سازی شده باشد.

نسل بعدی macOS

اپل نسل بعدی macOS را در این رویداد لانچ می کند که احتمال می رود مجدداً با پردازنده جدید Apple Silicon برای رایانه ‌های مک بهینه سازی شود. به همین نحو، انتظار می رود برخی از مک ‌های مبتنی بر اینتل نیز به ‌روزرسانی جدید macOS را همراه با مدل‌ های جدیدتر اپل سیلیکون دریافت کنند.

در حال حاضر به غیر از موارد بالا اطلاعات بیشتری درباره رویداد امسال در دسترس نیست. اپل اعلامیه های بیشتر درباره سایر موارد قابل ارائه در ایونت خود را بر اساس توسعه و پیشرفت هر برنامه و نرم افزار خواهد گفت. همچنین این برند از دانش آموزانی که بازی ها و برنامه هایی را با استفاده از ابزار Apple Swift برای اکوسیستم اپل ایجاد کرده اند، تجلیل خواهد کرد. ( سوئیفت یک زبان برنامه نویسی است که برای برنامه نویسی در سیستم عامل IOS مورد استفاده قرار می گیرد.)

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.