بررسی, سامسونگ, موبایل

طراحی سامسونگ گلکسی A54 5G افشا شد..

طراحی سامسونگ گلکسی A54 5G افشا شد..

چه تفاوتی در این تکرار وجود دارد؟

گوشی هوشمند میان رده سامسونگ گلکسی A54 5G آینده اخیراً در سایت معروف گواهینامه ۳C چین که وجود آن را تأیید و برخی از جزئیات کلیدی را افشا می کند مشاهده شده است. اکنون، منبع خبری ۹۱mobiles  با همکاری  OnLeaks، رندرهای دیجیتالی با کیفیت بالا از این گوشی هوشمند را از همه جهات و ابعاد آن منتشر کرده است. سامسونگ گلکسی A54 5G جایگزین گلکسی A53 5G خواهد شد که در اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه شد. بیایید نگاهی به تغییرات این گوشی داشته باشیم.

چه تغییری در Samsung Galaxy A54 5G جدید وجود دارد؟

طبق این گزارش، سامسونگ گلکسی A54 5G دارای ابعاد ۱۵۸.۳ در ۷۶.۷ در ۸.۲ میلی متر است. این گوشی کمی کوتاه ‌تر اما کمی عریض ‌تر از نسل قبلی خود یعنی گلکسی A53 5G است که ابعاد آن  ۱۵۹.۶×۷۴.۸×۸.۱ میلی‌ متر است.

گلکسی A54 5G یک طراحی مجدد کامل در قسمت پشتی خود داشته است. برخلاف جزیره دوربین مستطیلی گلکسی  A53 5G، این گوشی پنل پشتی صاف با سه حلقه دوربین دایره‌ای دارد. علاوه بر این، لبه ها نسبت به نسخه قبلی گردتر هستند.

دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست دستگاه قرار گرفته اند. میکروفون، قسمت مشبک بلندگو و پورت USB Type-C در پایین دستگاه قرار دارند، در حالی که سینی سیم‌کارت و میکروفون ثانویه در بالای آن قرار دارند.

در جلو، گلکسی A54 5G یک بریدگی دوربین با سوراخ پانچ در مرکز صفحه نمایش دارد که مانند نسخه ی قبل است. با این حال، ما انتظار داریم که سوراخ پانچ در این گوشی کوچک تر باشد. این دستگاه می تواند با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED عرضه شود که این رقم کمتر از صفحه نمایش ۶.۵ اینچیSuper AMOLED  گوشی Galaxy A53 5G  است.

با توجه به این تصاویر، طراحی گلکسی A54 5G بسیار نزدیک به رندرهای گوشی هوشمند گلکسی S23 آینده است که برای خریداران احتمالی مورد خوبی خواهد بود. این دستگاه میان رده از جدیدترین زبان طراحی اتخاذ شده توسط سامسونگ پیروی می کند. با این حال، کیفیت ساخت آن احتمالاً با گوشی هوشمند پرچم دار گلکسی S23 متفاوت است.

Samsung Galaxy A54 5G: ویژگی ها (شایعه شده)

سامسونگ گلکسی A54 5G می تواند دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ به روزرسانی ۱۲۰ هرتز باشد. طبق گزارش ‌های قبلی، سامسونگ چهارمین سنسور دوربین را از سری A گوشی ‌های هوشمند خود در سال ۲۰۲۳ حذف خواهد کرد. بنابراین، ممکن است سنسور depth یا ماکرو را از Galaxy A54 5G حذف کند.

طبق شایعات، باتری آن کمی بزرگ تر از ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. با این حال، انتظار می رود که با گزینه شارژ سریع ۲۵ واتی عرضه شود. گلکسی A54 5G احتمالاً با One UI 5.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ به طور پیش فرض اجرا می شود و ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۳ رسمی شود. جزئیات در مورد پردازنده آن در حال حاضر کمیاب است. منتظر اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه در چند روز یا هفته های آتی باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.