اخبار, موبایل

شایعات گوشی Xiaomi 12 Ultra

Xiaomi 12 Ultra

Xiaomi 12 Ultra و آنچه تاکنون درباره این گوشی به دست آورده ایم؛

شیائومی اخیراً معرفی یک گوشی هوشمند جدید مجهز به چیپست قدرتمند Snapdragon 8+ Gen 1  در روزهای آینده را تایید کرده است. همچنین این شرکت یک همکاری استراتژیک جدید بین شیائومی و کمپانی Leica (شرکت آلمانی سازنده دوربین و تجهیزات عکاسی) را اعلام کرده و در ادامه عرضه اولین گوشی هوشمند با اپتیک های شرکت لایکا را در جولای ۲۰۲۲ تأیید کرد.

آیا Xiaomi 12 Ultra گران ترین گوشی هوشمند شیائومی ست؟

ما معتقدیم در هر دو مورد گفته شده در بالا، این شرکت راجع به گوشی شیائومی ۱۲ اولترا صحبت می کند که جانشین Mi 11 Ultra در سال ۲۰۲۲ خواهد بود. در ادامه این مطلب همه چیزهایی که تاکنون در مورد قدرتمندترین گوشی هوشمند شیائومی یعنی Xiaomi 12 Ultra به دست آورده ایم را برای شما به اشتراک می گذاریم.

مشخصات  Xiaomi 12 Ultra

شیائومی ۱۲ اولترا احتمالاً قدرتمندترین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود که به تراشه قدرتمند و جدید اسنپدراگون ۸+ نسل ۱، مجهز شده است. این گوشی هوشمند احتمالاً دارای ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 است.

همانطور که قبلا گفته شد، شیائومی ۱۲ اولترا احتمالاً دارای تنظیمات دوربین طراحی شده توسط برند لایکا خواهد بود. بر اساس شایعات این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه شامل: یک دوربین زاویه باز با وضوح بالا، یک دوربین با زاویه فوق عریض، یک لنز تله فوتو ۲x  یا ۳x  و یک لنز دارای زوم پریسکوپ برای پشتیبانی از زوم اپتیکال گسترده خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی Xiaomi 12 Ultra ممکن است صفحه نمایش آن باشد. شیائومی ۱۲ اولترا به احتمال زیاد با صفحه نمایش AMOLED  و وضوح QHD+ عرضه می شود؛ همچنین انتظار می رود از فناوری LPTO 3.0 استفاده کند که عمدتاً برای بهبود عمر باتری با استفاده از پیشرفته ترین فناوری نرخ نوسازی صفحه نمایش متغیر است.

شایعات قیمت گذاری شیائومی ۱۲ اولترا

انتظار می رود شیائومی ۱۲ اولترا به عنوان یکی از قدرتمندترین گوشی های هوشمند اندرویدی دارای قیمت بالایی باشد. با در نظر گرفتن قیمت شیائومی ۱۲پرو که کمی بیش از ۶۰۰۰۰ روپیه است، شیائومی ۱۲ اولترا ممکن است حدود ۷۰۰۰۰ روپیه برای مدل پایه  با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی احتمالی، قیمت داشته باشد.

همانطور که توسط این شرکت تایید شده است، شیائومی ۱۲ اولترا احتمالا تا پایان جولای ۲۰۲۲ در بازارهای منتخبی مانند چین عرضه خواهد شد. انتظار می ‌رود شرکت شیائومی چند هفته پس از عرضه در چین، این گوشی را به بازارهای کشورهای دیگر مانند هند ارائه کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.