اخبار, سامسونگ, موبایل

سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ معرفی شد.

galaxy s22 series

سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در هند لانچ شد. در ادامه به بررسی قیمت، جزئیات و ویژگی های سری جدید گوشی های سامسونگ می پردازیم.

سامسونگ گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ خود را در کشور هند عرضه کرده که این مجموعه شامل گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا است.  مدل های گفته شده مدتی پیش در رویداد Galaxy Unpacked 2022 معرفی شدند. سامسونگ معمولاً از پردازنده Exynos  برای پرچم دار سری S در هند استفاده می کند اما این بار، مدل های هندی سری گلکسی اس ۲۲ نیز با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه خواهند شد.

علاوه بر ویژگی بالا، هر سه مدل این مجموعه دارای سیستم عامل اندروید ۱۲ با کاستوم  One UI 4.1 هستند. در این سری جدید، مدل گلکسی اس ۲۲ مقرون به صرفه ترین دستگاه است، در حالی که گلکسی اس ۲۲ اولترا برترین پیشنهاد در بین آن ها می باشد.

قیمت  Samsung Galaxy S22، S22+  و  S22 Ultra  در هند

قیمت استاندارد گلکسی S22 سامسونگ از ۷۲۹۹۹ روپیه برای نسخه پایه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه شروع شده، در حالی که مدل ۸ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۷۶۹۹۹ روپیه عرضه می شود. در مقابل، قیمت سامسونگ گلکسی S22+ برای مدل پایه ۸ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی ۸۴۹۹۹ روپیه و برای مدل ۸ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی ۸۸۹۹۹ روپیه تعیین شده است.

در نهایت، سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا دارای با قیمتی معادل ۱۰۹۹۹۹ روپیه برای مدل پایه ۱۲ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی است، در حالی که مدل رده بالای ۱۲ گیگابایتی + ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۱۱۸۹۹۹ روپیه عرضه شده است.

سامسونگ گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس در رنگ های سبز، مشکی فانتوم و سفید فانتوم برای خرید در دسترس خواهند بود، در حالی که گلکسی اس ۲۲ اولترا در رنگ های Burgundy، مشکی فانتوم و سفید فانتوم عرضه می شود. البته تاریخ فروش هنوز به صورت رسمی مشخص نشده است، با این حال، گوشی های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ در حال حاضر برای پیش رزرو خرید، در سایت های رسمی کشور هند آماده شده اند.

ویژگی های سامسونگ گلکسی اس ۲۲

Samsung Galaxy S22  دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی فول اچ دی + Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و محافظ گوریلا گلس Victus+ است. این گوشی دارای تنظیمات دوربین پشتی سه گانه که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و لرزش گیر اپتیکال تصویر (OIS)، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی است.

سنسور دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب،  باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم ۲۵ وات و شارژ بی سیم ۱۵ وات از دیگر ویژگی های آن است.

ویژگی های  Samsung Galaxy S22+

Samsung Galaxy S22+  برخی از ویژگی های مشابه Galaxy S22  از جمله چیپست و دوربین را به صورت مشترک داراست. البته در گلکسی اس ۲۲ پلاس ویژگی هایی همچون یک نمایشگر ۶.۶ اینچی فول اچ ‌دی Dynamic AMOLED 2X+ با پشتیبانی از نرخ تازه‌ سازی ۱۲۰ هرتز خواهید داشت. همچنین دارای یک باتری بزرگتر ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۴۵ واتی و شارژ بی سیم ۱۵ واتی است.

ویژگی های  Samsung Galaxy S22 Ultra

مدل Ultra با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که از شارژ سیمی ۴۵ وات و شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی QHD+ Dynamic AMOLED 2X خمیده با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. گلکسی اس ۲۲ اولترا به جای سیستم دوربین سه گانه که در دو مدل دیگر وجود دارد، دارای سیستم دوربین چهارگانه در پشت است. تنظیمات دوربین شامل یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم اپتیکال ۳ برابر و یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی دیگر با پشتیبانی از زوم اپتیکال ۱۰ برابر است. از دیگر ویژگی ‌های مدل اولترا می‌توان به دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی، حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر و قلم S Pen اشاره کرد.

آیا سری جدید سامسونگ را بخریم؟

اگر به دنبال یک دستگاه پرچم دار هستید اما نمی خواهید سراغ گوشی های iosی بروید، می توانید سری Galaxy S22 را در نظر بگیرید. هر سه مدل دارای ویژگی های پیشرفته خاص خود هستند که قطعا هر کدام به تنهایی ارزش خرید خواهند داشت.

 

https://amitis-group.com/product-category/product/mobile/سامسونگ-گوشی-موبایل/سری-s-سامسونگ-گوشی-موبایل/اس-۲۲/

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.