سامسونگ, موبایل

سامسونگ گلکسی A73 و آپدیت جدید و امنیت بیشتر

سامسونگ گلکسی A73 و آپدیت جدید و امنیت بیشتر

آپدیت جدید برای سامسونگ گلکسی A73 پچ های امنیتی برای حفظ حریم امن بیشتر ارائه می دهد

در همین چند سال اخیر، مردم سامسونگ را به خاطر این که به‌ موقع نرم ‌افزار و به ‌روزرسانی ‌های امنیتی را اعمال نمی‌ کند، سرزنش می ‌کردند. با این حال، در طول چند سال گذشته تغییرات زیادی برای آن اتفاق افتاده است و سامسونگ در حال حاضر یکی از معدود شرکت ‌های OEM اندرویدی می باشد که به ‌روزرسانی ‌های نرم ‌افزاری به‌ موقع را برای گوشی ‌های هوشمند سطح پایه، میان‌ رده و رده بالا سامسونگ گلکسی ارائه می ‌کند.

سامسونگ گلکسی  A73، توانمندترین گوشی هوشمند سری A این شرکت، شروع به دریافت جدیدترین پچ های امنیتی برای آگوست ۲۰۲۲ کرده است. این شرکت در حال حاضر در حال ارائه به روز رسانی است و هر گوشی هوشمند آنلاک شده سامسونگ گلکسی A73 در چند روز آینده همان را دریافت خواهد کرد. .

جزئیات به ‌روزرسانی نرم ‌افزاری در Samsung Galaxy A73

با جدیدترین پچ نرم افزاری، سامسونگ گلکسی A73 حتی امن تر و پایدارتر خواهد بود. این به‌ روزرسانی همچنان مبتنی بر اندروید ۱۲ با کاستوم OneUI 3.1  سفارشی است. علاوه بر این، به ‌روزرسانی جدید برخی از اشکالات جزئی را نیز برطرف می‌ کند و گلکسی A73 را به دستگاهی بسیار قوی ‌تر برای کاربرانی که حتی استفاده معمولی از این گوشی دارند، تبدیل می ‌کند.

آیا گلکسی A73 انتخاب خوبی است؟

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند میان رده اما رو به بالا از سامسونگ با ویژگی هایی مانند صفحه نمایش سریع ۱۲۰ هرتز، امتیاز خوب مقاومت در برابر آب و پنل پشتی رنگارنگ هستید، گلکسی A73 یک انتخاب عالی است. اگرچه کمی گران ‌تر از گوشی ‌های هوشمند با قابلیت مشابه است، اما از حمایت یکی از بزرگترین شرکت ‌های فناوری در جهان برخوردار است.

این دستگاه همچنین دارای ویژگی هایی مانند دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با فیلمبرداری ۴K، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین depth  ۵ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که تصاویر ۸ مگاپیکسلی را برای جزئیات و وضوح بهتر می گیرد.

مدل پایه گوشی سامسونگ گلکسی A73 در حال حاضر با قیمت ۴۱۹۹۹ روپیه در هند به فروش می رسد. هنگامی که با برخی از پیشنهادات بانکی ترکیب شود، دستگاه با قیمت کمی کمتر در دسترس خواهد بود. علاوه بر سخت افزار، سامسونگ گلکسی A73 یکی از معدود گوشی های هوشمند غیر پیکسلی میان رده است که سه به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید: اندروید ۱۳، اندروید ۱۴ و سیستم عامل اندروید ۱۵ را دریافت می کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.