اخبار, سامسونگ, موبایل

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ آینده و افشای مشخصات تازه

سامسونگ گلکسی اس 23 آینده و افشای مشخصات تازه

به نظر می رسد شارژ ۲۵ وات هنوز هست!

قبل از اینکه یک گوشی هوشمند بتواند وارد بازار شود، باید توسط رگولاتورهای مختلف تایید شود. اکنون سامسونگ گلکسی S23 به تازگی در ۳C، آژانس نظارتی چین، نمایش داده شده و باعث افشای مشخصات کلیدی دیگری از این طریق شد.

این اخبار از سورس های SamMobile  وIce Universe به بیرون می آید که هر دو منابع قابل اعتماد در مورد محصولات آینده سامسونگ هستند. با توجه به این واقعیت که گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اکنون در سورس ۳C نشان داده شده است، احتمالا می تواند بیانگر این باشد که در مسیر راه اندازی در آینده ای نه چندان دور است، طوری که به احتمال زیاد این گوشی در ماه فوریه سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

اما تنها نکته واقعی اطلاعاتی که از این پرونده به دست می آوریم این است که سرعت شارژ سیمی مانند Samsung Galaxy S22 روی ۲۵ وات باقی خواهد ماند. طبق استانداردهای امروزی، این سرعت به هیچ وجه سریع نیست، زیرا برخی از گوشی ها تقریباً پنج برابر سریع تر (۱۲۰ وات) باتری را شارژ می کنند.

آهسته و پیوسته

این احتیاط در مورد سرعت شارژ چیزی است که ما در سایر گوشی های پریمیوم سامسونگ نیز به آن توجه کرده ایم. به عنوان مثال، سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ با سرعت شارژ سیمی ۲۵ وات و شارژ بی سیم ۱۵ وات نیز بالاترین سطح را از این نظر در بین گوشی های برتر سامسونگ دارد.

با توجه به اتفاقاتی که در مورد آتش گرفتن برخی از مدل های گلکسی نوت ۷ رخ داد، شاید قابل درک باشد که سامسونگ به سرعت شارژ سیمی ۲۵ واتی برای گلکسی اس ۲۳ پایبند است، البته این حادثه در سال ۲۰۱۶ بود و نمی توان گفت همه چیز مربوط به زمان حال است.

یک اخطار مبنی بر این که لیست نظارتی اشاره شده در بالا فقط به گوشی استاندارد سامسونگ گلکسی S23 اشاره می کند، وجود دارد. پس یعنی به نوعی این احتمال وجود دارد که مدل های گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ الترا، سرعت شارژ را افزایش دهند.

تجزیه و تحلیل موضوع اصلی: سرعت شارژ چقدر مهم است؟

سرعت شارژ سیمی گوشی شاید مهم ترین ویژگی در انتخاب یک دستگاه جدید نباشد، اما بر نحوه استفاده از گوشی تاثیر دارد. اگر دستگاه را بتوان به‌ جای چند ساعت، در عرض چند دقیقه به‌ طور کامل شارژ کرد، به این معنی است که عمر باتری آنقدرها هم مهم نیست.

اگر با عجله از خانه بیرون می روید یا یک توقف سریع در دفتر دارید، دانستن اینکه می توانید مقدار قابل توجهی انرژی را در مدت زمان کوتاهی به باتری گوشی خود برگردانید، به کاهش اضطراب نگران کننده ای که ممکن است در مورد سپری کردن روز با موبایل خاموش ایجاد شود کمک می کند.

البته سامسونگ حداقل می ‌تواند اپل را به ‌عنوان شرکت دیگری معرفی کند که سرعت شارژ باتری پایین را ارائه می ‌کند! حداکثر توان آیفون ۱۴ در مورد شارژ سیمی ۳۰ وات است ولی بازهم خیلی بالاتر از سقف گزارش شده برای Galaxy S23 نیست.

تا زمانی که گوشی ‌های ۲۰۲۳ با پیشرفت ‌های دیگری همراه باشند، سامسونگ احتمالاً می ‌تواند با نگه داشتن سرعت شارژ در گلکسی اس ۲۳ مانند مدل‌ های قبلی خود کنار بیاید اما حداقل باید با قطعات داخلی قدرتمندتر عرضه شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.