اخبار, ساعت هوشمند

رونمایی هوآوی از ساعت هوشمند GT 3 SE با صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی AMOLED و ویژگی BT Calling

رونمایی هوآوی از ساعت هوشمند GT 3 SE با صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED و ویژگی BT Calling

بررسی قیمت و مشخصات واچ هوشمند جدید شیائومی

هواوی خط تولید واچ های هوشمند محبوب سری GT خود را با مدل جدیدی گسترش داده است.  Huawei Watch GT 3 SE  به ‌عنوان مقرون ‌به ‌صرفه ‌ترین گجت پوشیدنی این شرکت در مجموعه‌ های سری GT به بازار عرضه می ‌شود و هدف آن مشتریانی است که به دنبال یک ساعت هوشمند پر از ویژگی و در عین حال مقرون ‌به ‌صرفه هستند. این گجت پوشیدنی جدید دارای صفحه نمایش دایره ای AMOLED بوده و با یک بار شارژ دو هفته عمر باتری دارد.

Huawei Watch GT 3 SE  در ویتنام و لهستان عرضه شده است، اما ممکن است به زودی در بازارهای دیگر از جمله هند نیز در دسترس باشد. بیایید نگاهی به مشخصات و ویژگی های آن بیندازیم.

ویژگی ها و مشخصات کلیدی  Huawei Watch GT 3 SE

ساعت جدید Watch GT 3 SE دارای صفحه مدور می باشد و در دو رنگ موجود است: مشکی و سبز جدید که کاملاً با طراوت و جذاب به نظر می رسد. این ساعت هوشمند دارای قاب ۴۶ ​​میلی متری و وزنی در حدود ۳۶ گرم است. این گجت پوشیدنی میان رده تا ۵ ATM در برابر آب مقاوم بوده و دارای بندهای فیبر پلیمری بادوام است. (دستگاه های مطابق با  آب رتبه بندی شده ۵ATM دارای رتبه مقاومت در برابر آب ۵۰ متر بر اساس استاندارد ISO 22810:2010 هستند. این بدان معنی است که آن ها ممکن است برای فعالیت های آب کم عمق مانند شنا در استخر یا اقیانوس استفاده شوند. با این حال، آن ها نباید برای غواصی، اسکی روی آب یا سایر فعالیت هایی که شامل آب با سرعت بالا یا غوطه ور شدن حتی در عمق کم است استفاده شوند.)

 برای بهبود دسترسی نیز، دو دکمه فیزیکی (پاور و عملکرد) روی کیس قرار داده شده است.

Watch GT 3 SE  جدید دارای صفحه نمایش AMOLED دایره ای ۱.۴۳ اینچی (۴۶۶ در۴۶۶ پیکسل) با پشتیبانی از حرکت اسلاید و تاچ است. به گفته هوآوی، Watch GT 3 SE  از هزاران واچ فیس پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد تا واچ فیس مدنظر خودتان را طراحی کنید. علاوه بر موارد گفته شده، این گجت پوشیدنی میان رده دارای یک ویژگی نسبتاً جدید واچ فیس حالت پرتره است که با کج کردن ساعت برای دیدن زمان و اعلان ‌ها، جلوه‌ ای از عمق میدان (محدودۀ وضوح تصویر که در آن تمام اشیا واضح دیده می شوند) ایجاد می ‌کند.

از نظر ویژگی‌ های سلامتی و تناسب اندام، Watch GT 3 SE  دارای بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی و فناوری Huawei TruSport است که ضبط، نظارت و نکاتی در مورد نحوه استفاده حداکثری از داده ‌های ضبط شده ارائه می ‌دهد. از نظر ویژگی ‌های سلامتی مبتنی بر حسگر، این پوشیدنی می ‌تواند ضربان قلب، داده ‌های ردیابی خواب، سطح فشار خون، سطح اکسیژن در خون و فعالیت کلی بدن در طول روز را ردیابی کند. این ساعت هوشمند همچنین می تواند یادآوری هایی برای نوشیدن آب و مصرف دارو برای شما ارسال کند.

Watch GT 3 SE  دارای  GPS، بلوتوث و شارژ بی سیم است. همچنین دارای یک بلندگو و یک میکروفون برای پشتیبانی از تماس در هنگام استفاده از بلوتوث است. عمر باتری Huawei Watch GT 3 SE دو هفته تضمین شده است، اما این کاملاً به سناریوی مورد استفاده شما بستگی دارد.

بر اساس مشخصات و سخت افزار، Huawei Watch GT 3 SE  ممکن است در هنگام ورود به کشور هند قیمتی کمتر از ۱۲۰۰۰ روپیه داشته باشد. این گجت پوشیدنی با شیائومی Mi Watch Revolve و OnePlus Watch رقابت خواهد کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.