اخبار, موبایل

رندرهای Xiaomi Civi 2 منتشر شد

رندرهای Xiaomi Civi 2 منتشر شد

گوشی شیائومی مدل Civi 2 در ۲۷ سپتامبر لانچ شد

شیائومی گوشی هوشمند Civi خود را در سال ۲۰۲۱ در چین معرفی کرد. اگر با این مدل از گوشی شیائومی آشنایی ندارید در توصیف آن باید بگوییم که این گوشی هوشمند جمع و جور، سبک و بسیار نازک بود که مخاطبان جوان و بانوان این کشور را هدف جذب خود قرار داد. اکنون، شیائومی در حال آماده شدن است تا جانشین ورژن قبلی این مدل را با نام شیائومی سیوی ۲ در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۲ در چین عرضه کند.

در حالی که شیائومی سیوی اصلی هرگز از چین فراتر نرفت، اما احتمال ورود Civi 2 جدید به بازارهای بین المللی وجود دارد. به گفته‌ ی Kacper Skrzypek، کارشناس اطلاعات، زمانی که این گوشی وارد بازار جهانی شود می‌ تواند نام متفاوتی داشته باشد.

Xiaomi Civi 2:  طراحی، ویژگی ها

شیائومی تاریخ عرضه این دستگاه را تایید کرده و برخی از جنبه های کلیدی گوشی را از طریق رندرهای مختلف افشا کرد. با نگاهی به تصاویر تیزر آن، مشخص است که Civi 2 یک گوشی هوشمند متمرکز بر سلیقه بانوان خواهد بود. این طرح یک الگوی موج منحصر به فرد را در پانل پشتی تزئین می کند. این گوشی هوشمند از متریال درجه یک ساخته خواهد شد و این برند تایید کرده است که با ضخامت ۷.۲۳ میلی متر و وزن ۱۷۱ گرم عرضه می شود.

این گوشی هوشمند دارای یک محیط دوربین مستطیلی شکل در پشت است که تنظیمات دوربین سه گانه دارد. اگرچه شیائومی اطلاعاتی درباره قسمت جلویی دستگاه افشا نکرده است، اما می توان حدس زد که با صفحه نمایش منحنی مشابه مدل قبلی خود عرضه شود. علاوه بر این، انتظار می ‌رود که بریدگی دوربین با سوراخ پانچ روی نمایشگر داشته باشد که دوربین سلفی را در خود جای دهد.

در مورد مشخصات، شیائومی Civi 2 ممکن است دارای یک پنل OLED منحنی ۱۰ بیتی ۶.۵۶ اینچی با وضوح Full HD+ و نرخ رفرش نمایشگر ۱۲۰ هرتز باشد. شیائومی سیوی اصلی با چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G  میان رده اما سطح بالا عرضه شد. Civi 2 ممکن است مجهز به آخرین پردازنده سری ۷ کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ باشد. انتظار می رود که به ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 هم  مجهز شود.

در بخش مشخصات دوربین، ممکن است دوربین اصلی ۶۴ یا ۵۰ مگاپیکسلی با  OIS، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی داشته باشد. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی ممکن است از Xiaomi Civi اصلی به این مدل هم منتقل شود.

از دیگر ویژگی ‌های مورد انتظار می ‌توان به حسگر اثر انگشت درون صفحه ‌نمایش، بلندگوهای استریو، Wi-Fi 6، بلوتوث نسخه۵.۳، GPS، NavIC  و پورت USB Type-C 2.0 و غیره اشاره کرد. انتظار می رود انرژی آن توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در سخت افزار، با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی تامین شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.