اخبار, اخبار آیفون, بررسی

خلاصه رویداد ‘FAR OUT’ اپل: همه محصولات جدید و نکات برجسته

خلاصه رویداد 'FAR OUT' اپل: همه محصولات جدید و نکات برجسته

گجت های جدید اپل برای هر سبک زندگی و بودجه ای

برای اولین بار پس از گذشت سه سال، اپل میزبان سخنرانی اصلی ماه سپتامبر خود از کوپرتینو بود و از آیفون ‌های جدید، مدل ‌های اپل واچ و هدفون مورد انتظار  AirPods Pro نسل ۲ رونمایی کرد. اپل رویداد امسال را “Far Out” نامید چرا که نکاتی از فضا، ستاره ها و امکانات بی نهایت را به همراه دارد. جدیدترین گجت ‌های اپل هفته آینده وارد فروشگاه ها خواهند شد و پیشرفت ‌های بی‌ شماری را در طراحی و سخت‌ افزار ارائه می ‌کنند. در این مقاله خلاصه ای از همه چیزهایی که باید در مورد بزرگترین رویداد جدید غول فناوری و عرضه محصولات هیجان انگیز پیش رو توسط آن بدانید برای شما گردآوری کرده ایم.

اپل واچ سری ۸

سنسور دما ردیابی سلامت زنان را بهبود می بخشد، عمر باتری طولانی تر با حالت کم مصرف، قابلیت تشخیص تصادف

اپل واچ سری ۸ با به روز رسانی های سخت افزاری قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود وارد بازار شد. قابل توجه ترین ارتقا شامل سنسور دما برای ردیابی پیشرفته سلامت و تندرستی زنان است. اپل همچنین با اضافه کردن یک حالت کم مصرف، عمر باتری اپل واچ را بهبود بخشید که می تواند دوام باتری آن را تا ۳۶ ساعت بین هر بار شارژ افزایش دهد.

تشخیص تصادف: عملکردی که از حسگرهای حرکتی و الگوریتم‌ های پیچیده برای تشخیص تصادف رانندگی استفاده می ‌کند، یکی دیگر از بهبودهای ایمنی قابل توجه اپل واچ سری ۸ است. ویژگی نجات جان به ساعت اجازه می ‌دهد تا خدمات اضطراری را هشدار دهد و ایمنی شما را همیشه در اولویت قرار دهد.

این ساعت با قاب‌ های آلومینیومی ۴۱ و ۴۵ میلی ‌متری و استیل ضد زنگ در قفسه فروشگاه ها برای خرید قرار می‌گیرد و می ‌توانید همین امروز آن را سفارش دهید. قیمت از ۳۹۹ دلار برای مدل های GPS و ۴۹۹ دلار برای مدل های با دیتای تلفن همراه شروع می شود. قاب آلومینیومی آن در رنگ های میدنایت، نقره ای، استارلایت و قرمز سفارشی موجود است.

نسخه های فولادی ضد زنگ در رنگ های طلایی، گرافیت و نقره ای عرضه خواهند شد. انواع مدل های نایک و هرمس نیز بار دیگر در دسترس خواهند بود.

اپل واچ الترا

مقاوم‌ ترین ساعت اپل، صفحه نمایش بزرگ‌ تر و روشن ‌تر، عمر باتری تا ۶۰ ساعت ، فقط با قاب تیتانیومی موجود است

پس از سال ‌ها تحقیق و توسعه، Apple Watch Ultra  بالاخره با طراحی کاملاً جدید و دوام سطح بالاتر به بازار آمد. این ساعت که برای ماجراجویان و ورزشکاران طراحی شده است، دارای قاب، باتری و مقاومت بالاتر در برابر آب نسبت به هم رده های خود است، همه این ها در حالی ست که مجموعه ای غنی از ابزارهای ردیابی سلامت و تناسب اندام را هم حفظ می کند. صفحه نمایش آن بزرگترین و درخشان ترین صفحه نمایش اپل واچ است.

Ultra  دارای یک بدنه تیتانیوم ناهموار و سبک وزن ۴۹ میلی متری و یک صفحه نمایش فلت از جنس کریستال یاقوت کبود است. این اولین ساعت اپل می باشد که دارای دکمه قابل تنظیم (در سمت چپ آن) و محافظ دکمه کرون است.

Apple Watch Ultra  برای ردیابی موقعیت مکانی بهتر و فناوری ایمنی، از جمله یک آژیر یکپارچه، GPS  را ارتقا داده است. از قابلیت های قرار گرفتن در معرض آب آن می توان به توانایی دو برابر شدن به عنوان یک کامپیوتر غواصی اشاره کرد. اپل یک صفحه ساعت انحصاری برای Ultra  خواهد داشت که Wayfinder نام دارد. این محصول همچنین با یک نوار اقیانوس آماده غواصی جدید با سگک تیتانیومی عرضه خواهد شد. اپل واچ الترا با قیمت ۷۹۹ دلار قابل سفارش است.

اپل واچ  SE

تراشه مشابه اپل واچ سری ۸ و قاب آلومینیومی الترا با پشتی کامپوزیت

اپل واچ جدید SE به لطف محفظه آلومینیومی بازسازی شده با قاب پشتی کامپوزیت ظاهر جدیدی دارد. این محصول دارای تراشه ‌ای مشابه با اپل واچ سری ۸ و اپل واچ الترا است، بنابراین نسبت به مدل قبلی سریع ‌تر می باشد.

ساعت هوشمند پایه SE اپل با قیمت فوق ‌العاده معقول ۲۴۹ دلار شروع می ‌شود و می ‌توانید آن را با یک قاب ۴۰ یا ۴۴ میلی‌ متری در گزینه های رنگی میدنایت، نقره ‌ای و استارلایت سفارش دهید. مدل های با اتصال دیتای تلفن همراه ۵۰ دلار هزینه اضافی دارند.

AirPods Pro 2

بهبود صدا و حذف نویز، عمر باتری بیشتر، کیس با بلندگوی داخلی

نسل دوم هدفون های بی سیم واقعی AirPods Pro پیشرفته ترین ایرپادهای اپل تا به امروز هستند. گوشی‌های آن که دنباله‌ ای بر یک محصول نمادین هستند، دارای طراحی قابل تشخیص فوری، سخت ‌افزار صوتی ارتقا یافته و حذف نویز و تراشه H2 جدید هستند. این ایرپادز صدای فضایی شخصی سازی شده را برای گوش دادن همه جانبه تر به ارمغان می آورد.

حالت شفافیت  AirPods Pro 2 تطبیقی ​​است، به این معنی که می تواند شدت آن را بر اساس سطوح نویز اطراف شما تنظیم کند. به علاوه، عمر باتری گوشی ها تا ۶ ساعت افزایش یافته و کیس شارژ آن ها ظرفیت بیشتری دارد. به طرز چشمگیری، لوازم جانبی همراه دارای یک بلندگوی یکپارچه برای ردیابی آسان تر است.

آیفون ۱۴

طراحی شده با صفحه نمایش ۶.۱ و ۶.۷ اینچی، تراشه  A15 Bionic، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی

آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس با طراحی آشنا و نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۷ اینچی Retina وارد بازار شدند. صفحه نمایش مدل پلاس هم اندازه پنل مدل های پرو است.  مدل Plus  همچنین عمر باتری بیشتری را ارائه می دهد.

اپل آیفون ۱۴ را به تراشه A15 Bionic مجهز کرد. تنظیمات دوربین دوگانه هر دو گوشی شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور بزرگ تر و دیافراگم سریع تر برای عملکرد بهتر در نور کم است. آخرین بیت ذکر شده نیز با ویژگی Photonic Engine کمک می کند که پردازش کلی تصویر را بهبود ببخشد.

دوربین TrueDepth جلوی گوشی ها یکی دیگر از ویژگی های جدید است. قابلیت های ضبط ویدیوی آیفون ۱۴ نیز شامل تثبیت بهبود یافته برای فیلم برداری روان تر است.

تشخیص خرابی در آیفون ۱۴ نیز در دسترس خواهد بود. قابل توجه است که این محصولات فقط با eSIM در دسترس خواهند بود، به این معنی که دیگر نیازی به تعویض قطعات ریز پلاستیک در هنگام تعویض دستگاه نخواهید داشت.

آیفون ‌ها سرویس SOS اضطراری را با استفاده از ماهواره ارائه می‌ کنند که به شما امکان می ‌دهد تا موقعیت مکانی خود را بهتر بررسی کنید، با دیگران ارتباط برقرار کنید و حتی با خدمات اضطراری تماس بگیرید. این سرویس در ماه نوامبر راه اندازی می شود و به مدت ۲ سال رایگان خواهد بود.

قیمت آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس به ترتیب از ۷۹۹ و ۸۹۹ دلار آغاز می شود. پیش ‌سفارش ‌ها از ۷ سپتامبر شروع می ‌شود و فروش در فروشگاه های مختلف سطح جهان از یک هفته بعد آغاز خواهد شد. مدل پلاس در اوایل اکتبر وارد فروشگاه ها می شود.

آیفون ۱۴ پرو

طراحی شده با صفحه نمایش ۶.۱ و ۶.۷ اینچی، تراشه  A16 Bionic، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی

آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس، بریدگی نمایشگر را حذف کرده اند تا محوطه دینامیکی ظریف تر و همه کاره تر را به دوربین True Depth اختصاص دهند. این راه اندازی نوآورانه همچنین اعلان ها و سایر اطلاعات مرتبط را ارائه می دهد.  Dynamic Island گفته شده اندازه و طرح بندی خود را بسته به وظایف و برنامه هایی که اجرا می کنید تغییر می دهد.

تراشه جدید A16 Bionic قدرت آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو مکس را تامین می کند. این قطعه از معماری ۴ نانومتری بهره می برد که قدرتمندتر و کم مصرف تر است. این چیپست یک موتور نمایشگر اختصاصی دارد که به جزیره دینامیک فوق الذکر اجازه می دهد تا جادوی خود را انجام دهد. آیفون های پرو جدید دارای صفحه نمایش ۶.۱ و ۶.۷ اینچی با پنل های بسیار روشن تر (تا ۲۰۰۰ نیت) و حاشیه های باریک تر هستند. نمایشگر همیشه روشن با حالت کم مصرف نیز از دیگر ویژگی های جدیدی ست که در کنار محصولات عرضه شده معرفی شده است. این ویژگی اولین نکته مورد توجه برای هر آیفون می باشد.

دوربین اصلی دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی آیفون ۱۴ پرو دارای بالاترین رزولوشن در گوشی های هوشمند اپل است. عملکرد بهتری در نور کم دارد و باور کنید یا نه، قابلیت‌ های زوم همه ‌کاره ‌تری را به ارمغان می ‌آورد. دومی با استفاده از وسط سنسور با وضوح بالا برای زوم دیجیتال ۲ برابر کار می کند. همچنین می تواند ۴ پیکسل را در یک پیکسل برای تصاویر با جزئیات بیشتر ترکیب کند.

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض آیفون ۱۴ پرو نیز ارتقا یافته است. دوربین تله فوتو استاندارد ۳x  نیز بهبود پیدا کرده است. موتور فوتونیک یک ویژگی جدید عکاسی محاسباتی است که عملکرد دوربین‌ های داخلی در نور کم را بهبود می ‌بخشد.

آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس ۹۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار قیمت خواهند داشت. می ‌توانید آن ها را در گزینه های رنگی نقره ‌ای، طلایی، مشکی فضایی و بنفش تیره در ۹ سپتامبر پیش ‌سفارش دهید. از یک هفته پس از معرفی نیز در دسترس فروشگاه های سطح جهان برای خرید خواهند بود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.