اخبار, اخبار آیفون, تکنولوژی

تعویض آیفون قدیمی تان فقط با Switch to Android!

تعویض آیفون قدیمی تان فقط با Switch to Android!

اکنون دیگر به راحتی می توانید از آیفون خود به هر گوشی مجهز به اندروید ۱۲ سوییچ کنید!

گوگل به تازگی با معرفی اپلیکیشن جدید خود موفق شده است کار تعویض گوشی آیفون قدیمی با یک گوشی مجهز به اندروید ۱۲ را ساده تر کند. اگر تنها چیزی که مانع خروج شما از اکوسیستم اپل می ‌شود این است که انتقال همه فایل‌ ها، تصاویر و سایر داده‌ هایتان به یک گوشی اندرویدی سخت خواهد بود، خب، این اپلیکیشن دیگر نگرانی شما را برطرف خواهد کرد!

بله، Big G  به تازگی اعلام کرده است که همه گوشی های اندروید ۱۲ از برنامه Switch to Android آن پشتیبانی می کنند که برای دانلود در اپ استور اپل هم در دسترس است. این برنامه درست مانند برنامه Move to iOS اپل کار می کند و به شما این امکان را می دهد که تمام داده های خود را از آیفون تان به گوشی اندروید جدید خود به راحتی و به صورت بی سیم انتقال دهید. قبلاً فقط گوشی‌های برند پیکسل گوگل از برنامه  Switch to Android پشتیبانی می کردند اما دیگر این انحصار به پایان رسید.

با این حال، برنامه Switch to Android گوگل سابقه پیام شما را از برنامه هایی مانند واتس اپ، وایبر و پیام رسان هایی مانند آن ها منتقل نمی کند. شما باید از ویژگی انتقال داخلی (مانند بک آپ گرفتن) هر یک از این برنامه ها برای انتقال پیام های خود به گوشی جدیدتان استفاده کنید.

هنگامی که گوشی اندرویدی جدید خود را خریداری می کنید، تنها کاری که برای انتقال اطلاعات باید انجام دهید این است که گوشی آیفون تان را از طریق برنامه Switch to Android به گوشی جدید خود متصل کنید. سپس دستورالعمل های اپلیکیشن را دنبال کنید. دستورالعمل های این برنامه به شما کمک می کند که به راحتی اطلاعات خود مانند مخاطبین، تقویم ها و تصاویر را به گوشی اندرویدی جدیدتان منتقل کنید.

البته ما نتوانستیم برنامه را با جستجوی آن در اپ استور پیدا کنیم، حتی در اکانت توسعه دهنده  Googleهم فهرست نشده است.  احتمالاً در حال حاضر با اشکالاتی مواجه است. ما برای شما لینک دانلود این اپلیکیشن را قرار میدهیم، اگر به آن نیاز دارید روی اینجا کلیک کنید.

البته اپلیکیشن های دیگری نیز وجود دارند که به شما این امکان را می دهند تا هنگام جابجایی بین این دو سیستم عامل، به صورت بی سیم اطلاعات را از iOS به اندروید منتقل کنید. برای مثال کمپانی سامسونگ برنامه «Smart Switch» و OnePlus برنامه OnePlus Switch را ارائه کرده اند. اما با عرضه این اپلیکیشن جدید اکنون ما یک برنامه داریم که با وجود OEM آن بر روی هر گوشی مجهز به اندروید ۱۲ کار می کند. بنابراین، دیگر از این به بعد هنگام جابجایی بین Android و iOS و بالعکس، از انتقال داده به صورت سیمی خبری نیست!

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.