بررسی, موبایل

تصاویر و مشخصات گلکسی A04s افشا شد

تصاویر و مشخصات گلکسی A04s

گوشی سامسونگ گلکسی A04s احتمالا آخرین پیشنهاد اقتصادی و مناسب برای کاربرانی با بودجه های متوسط توسط این برند خواهد بود.

سامسونگ در حال عرضه جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام گلکسی A04s است. پیش از عرضه، این دستگاه موضوع بسیاری از افشاگری ها و گزارش ها بوده است. در حال حاضر مشخصات کامل گوشی و رندرهای آن در منابع مختلف اینترنتی لو رفته است. آخرین افشاگری ها نشان می دهد که گلکسی A04s جدید یک پیشنهاد اقتصادی خواهد بود.

جزئیات طراحی کامل سامسونگ گلکسی A04s به صورت آنلاین به بیرون درز کرد

سامسونگ گلکسی A04s با طراحی جذاب عرضه خواهد شد. این گوشی به غیر از ماژول دوربین اصلی سه گانه در پشت، یک ناچ قطره ای مانند بالای صفحه نمایش خواهد داشت. دوربین های اصلی به صورت افقی با یک فلاش LED قرار خواهند گرفت. این دستگاه در چند گزینه رنگی عرضه خواهد شد. به نظر می رسد حسگر اثر انگشت گوشی در سمت راست قرار گیرد.

صفحه نمایش  Samsung Galaxy A04s و جزئیات پردازنده

در مورد نمایشگر سامسونگ گلکسی  A04s باید بگوییم که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی PLS LCD خواهد بود و وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل را ارائه می دهد. این گوشی همچنین نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز را داراست. گوشی هوشمند گلکسی  A04s از پردازنده هشت هسته ای سامسونگ Exynos 850 SoC بهره می برد که با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود.

دوربین  Samsung Galaxy A04s و ویژگی های باتری

سامسونگ گلکسی A04s دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. این دستگاه علاوه بر سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی، یک سنسور depth 2 مگاپیکسلی نیز ارائه خواهد کرد. برای سلفی و تماس ویدیویی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 در آن وجود خواهد داشت. ویژگی های اتصال شامل ۴G VoLTE، اسلات دو سیم کارت، Wi-Fi، بلوتوث ۵.x، NFC  و جک ۳.۵ میلی متری هدفون خواهد بود.

انتظار می رود این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. قیمت گوشی اقتصادی سامسونگ می تواند حدود ۱۳۵۰۰ روپیه هند باشد. همچنین انتظار می رود گزینه های رنگی قابل عرضه آن سفید، مشکی و سبز تیره باشند.

سامسونگ گلکسی A03 با قیمت ۹۵۱۴ روپیه در دسترس است

در هند، گوشی سامسونگ گلکسی A04s به عنوان جانشین گلکسی A03 وارد بازار خواهد شد. مدل دوم با قیمت ۹۵۱۴ روپیه برای نوع پایه خود با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود. نسخه بالاتر با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت ۱۱۰۱۴ روپیه در دسترس است. این گوشی را می توان در رنگ های آبی، مشکی و قرمز خریداری کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.