اخبار, موبایل

تایید لانچ شیائومی ۱۲پرو در هند

تایید لانچ شیائومی 12 پرو در هند

معرفی رسمی شیائومی ۱۲ پرو در هند تایید شد.  احتمالا در تاریخ ۱۲ آوریل باید منتظر عرضه این گوشی به بازار باشیم.

کمپانی شیائومی سری۱۲ خود را ماه دسامبر در چین عرضه کرد؛ البته خط تولید این پرچم دار شیائومی ماه گذشته در بازار جهانی رونمایی شد. اکنون شیائومی به صورت رسمی ورود شیائومی ۱۲ پرو به هند را تایید کرده است. این سری در مجموع شامل سه مدل شیائومی: ۱۲، ۱۲ پرو و ​​۱۲ ایکس است.

تایید لانچ شیائومی ۱۲پرو در هند

این برند در اکانت توییتر خود نیز راه اندازی و عرضه شیائومی ۱۲ پرو را تایید کرد. ویدئوی حاوی تیزر رسمی نیز طراحی پرچم داری قریب الوقوع را که به زودی عرضه خواهد شد، نشان می دهد. به طور جداگانه، توییتی از مدیر شیائومی، Manu Kumar Jain به این موضوع  اشاره می ‌کند که گوشی معرفی شده احتمالا می ‌تواند برای ۱۲ آوریل در ساعت ۱۲ بعد از ظهر IST (indian standard time) عرضه شود.

ویژگی های شیائومی ۱۲پرو برای هند

ما انتظار داریم که این گوشی هوشمند در هند نیز مشخصات مشابه نسخه چینی و مدل جهانی را ارائه دهد. شیائومی ۱۲ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، HDR10+  و محافظ Corning Gorilla Glass است. در بخش نرم افزاری، این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۱۲ با پوسته سفارشی MIUI 13 است.

در قسمت سخت افزار، شیائومی ۱۲ پرو قدرت خود را از پردازنده پرچم دار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 می گیرد. برای تصویربرداری، این گوشی دارای سیستم دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر است. در قسمت جلو، یک سنسور دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و فیلم برداری وجود دارد.

یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی در این گوشی قرار دارد که از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی، شارژ بی سیم ۵۰ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های شیائومی ۱۲ پرو می توان به پورت USB Type-C برای شارژ، بلندگوهای دوگانه تنظیم شده Harman Kardon، Dolby Atmos  و حسگر اثرانگشت در نمایشگر اشاره کرد.

قیمت مورد انتظار Xiaomi 12 Pro در هند

شیائومی ۱۲ پرو با قیمت ۹۹۹ دلار (حدود ۷۶۰۰۰ روپیه) در بازار جهانی عرضه شد. بر این اساس، ما انتظار داریم در حدود ۷۰۰۰۰ روپیه برای بازار هند قیمت گذاری و عرضه شود. البته این رقم ها حدس و گمان بوده و بهتر است روی آن حساب نکنید. پیش بینی قیمت برای مدل پایه بعدی نیز با مشخصات ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی از ۶۶۹۹۹ روپیه شروع می شود. البته با این قیمت و مشخصات، ما انتظار داریم که پرچم دار آینده شیائومی قادر به رقابت با رقیب جدی خود یعنی OnePlus 10 Pro که اخیراً معرفی شده است، باشد.

شیائومی ۱۲ ایکس هم به هند می آید؟

در حال حاضر، شیائومی فقط درباره عرضه مدل ۱۲ پرو در این کشور افشاگری کرده است. با این حال، گزارش سابق در این زمینه تایید کرده که Xiaomi 12X  نیز به هند خواهد آمد. این گزارش همچنین رنگ های قابل عرضه و فضای ذخیره سازی Xiaomi 12X را برای عرضه در هند افشا کرد. اگرچه برند شیائومی در این باره چیزی را تایید نکرده است.

شیائومی ۱۲ ایکس مقرون به صرفه ترین دستگاه در سری ۱۲ است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی Full HD+ AMOLED 120Hz با رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل و محافظ Corning Gorilla Glass است. در بخش سخت افزاری ۱۲ ایکس نیز پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی وجود دارد.

همچنین دارای تنظیمات دوربین سه گانه بوده که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی است. در قسمت جلو، شیائومی ۱۲ ایکس با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی عرضه می شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.