اخبار, موبایل

افشاگری هایی از Redmi 10C

Redmi 10C

در یک افشاگری بزرگ از گوشی لانچ نشده شیائومی با مدل Redmi 10C ، قیمت، مشخصات و رنگ‌ بندی این گوشی لو رفت!

انتظار می‌ رود که گوشی هوشمند جدید Redmi با نام Redmi 10C در آینده نزدیک وارد بازار جهانی شود. همچنین این گوشی هوشمند در فهرست یک توزیع کننده اجناس خرده‌ فروش دیده شد که عکس مطبوعاتی آن را نشان می ‌دهد و در نهایت آنچه را که می ‌توانیم از این گوشی انتظار داشته باشیم، آشکار می ‌کند. اکنون، جزئیات بیشتر در مورد Redmi 10C به صورت آنلاین در منابع مختلف درج شده است.

در گزارش اخیر  MySmartPrice نیز، جزئیاتی از  Redmi 10C  افشا شده است. در گزارش گفته شده قیمت آن در اروپا، انواع نسخه های این گوشی و رنگ بندی قابل عرضه ردمی ۱۰سی، روشن می شود. همچنین، یک افشاگر و خبرچی مشهور توییتری، تصاویر زنده ای از گوشی هوشمند آینده ردمی را در توییتر به اشتراک گذاشته است. در ادامه مقاله قصد داریم به جزئیات افشا شده این گوشی نگاهی بیندازیم.

افشاگری هایی از Redmi 10C

گوشی ردمی ۱۰ سی به زودی در اروپا عرضه خواهد شد. در نهایت اگر به همین ترتیب پیش رود، قیمت این گوشی هوشمند در بازار بین ۱۵۰ یورو (تقریباً ۱۲۵۰۰ روپیه) تا ۲۰۰ یورو (تقریباً ۱۶۸۰۰ روپیه) است. همچنین گفته شده که این گوشی در یک پیکربندی ذخیره‌سازی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی عرضه می ‌شود. در مورد گزینه های رنگ بندی نیز اشاره شده است که گوشی هوشمند آینده در رنگ های سبز، خاکستری و آبی عرضه خواهد شد.

بر اساس تصاویر منتشر شده از Redmi 10C احتمالی، گوشی دارای طراحی دوربین سه گانه در پشت است. همچنین، به نظر می رسد یک بریدگی نقطه ای در مرکز بالای صفحه نمایش وجود دارد. علاوه بر این، مشخصات دقیق گوشی، توسط برچسب روی نمایشگر در تصویر زنده لو رفته و به اشتراک گذاشته شده از ردمی ۱۰ سی افشا شده است.

پس با توجه به گفته ها، Redmi 10C  با نمایشگر ۶.۷۱ اینچی Dot-Drop به همراه سنسور دوربین سلفی، که احتمالاً یک دوربین ۵ مگاپیکسلی است، عرضه خواهد شد. همچنین گمان می رود در قسمت پشتی، یک دوربین سه‌ گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را هم در خود جای دهد. از تصویری که پشت آن را نشان می ‌دهد، می ‌توان یک ماژول دوربین مربعی نسبتا بزرگ با سه لنز و فلاش LED را مشاهده کرد.  لوگوی  Redmi نیز به وضوح دیده می شود.

به نظر می رسد ردمی ۱۰ سی در بخش سخت افزاری خود قدرتش را از یک پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۸۰ دریافت می کند که گفته می شود با فضای ذخیره سازی نوع UFS ترکیب شده است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی هم می تواند به این گوشی هوشمند کمک کند. احتمالا حسگر اثرانگشت این گوشی در پشت قرار خواهد داشت. در نهایت با توجه به اینکه مشخصات گفته شده بر اساس اطلاعات لو رفته است، باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر یا تایید رسمی از سوی خود شرکت شیائومی باشیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.