اخبار آیفون

آیفون ۱۱، آیفون۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس

بررسی آیفون ۱۱، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس

قیمت آیفون ۱۱

در سال ۲۰۱۸ ، آیفون XR شکاف قیمتی بین گوشی‌های هوشمند اپل را بوجود اورد و این فاصله تنها با اولین خانواده آیفون ۱۱ گسترده‌تر شد.  قیمت آیفون ۱۱ از $۶۹۹، در حال حاضر یک شکاف $۳۰۰ بین آن و مدل پایه آیفون ۱۱ پرو وجود دارد که در $۹۹۹ شروع می‌شود. یعنی قیمت پایه در این سه مدل به ترتیب ۶۹۹ دلار، ۹۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار خواهد بود.

طراحی و اندازه

شما قطعا آیفون ۱۱ را با همتایان مدل پرو خود اشتباه نخواهید گرفت.  آیفون ۱۱ دارای یک بدنه آلومینیومی و شیشه‌ای است و در رنگین‌کمانی از  رنگ‌ها عرضه می‌شود – بنفش و سبز تازه واردان هستند و انواع مختلف سیاه، زرد، سفید و قرمز که از آیفون XR  شروع شده است. آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس را با نگاه پیچیده‌تری انتخاب کنید. این گوشی‌ها از فولاد ضد زنگ برای قاب خود استفاده کرده‌اند. گزینه‌های رنگ شما در اینجا بیشتر موقر هستند، هرچند این مدل اپل شامل یک نسخه سبز تاریک در کنار انتخاب‌های سنتی مانند خاکستری، نقره‌ای و طلایی را دارا است.

نمایشگر

این یک بار دیگر یک داستان از دو نمایشگر برای گوشی‌های هوشمند مختلف اپل است. مانند آیفون XR و قبل از آن، آیفون ۱۱ با پنل ال سی دی، عرضه شد. در حالی که آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس دارای یک صفحه نمایش OLED است. که باعث می‌شود تا صفحه نمایش روشن‌تری داشته باشد. هنگامی که شما در صفحه نمایش سوپر رتینا  XDR نگاه می‌کنید زینت آیفون ۱۱  پرو و ۱۱ پرو مکس، را احساس می‌کنید  چرا که این مدل‌ها  فوق‌العاده روشن هستند. رنگ‌های روی صفحه نمایش  به اندازه آنچه که شما از  دیگر پنل‌های OLED دریافت می‌کنید، پر جنب و جوش نیستند، هرچند که این یک انتخاب هوشمندانه بوده که اپل برای تنظیم نمایشگر بکار برده است که باعث می‌شود صفحه نمایش کمتر اشباع شود.

یکی از چیزهایی که ما در حال حاضر با هر سه گوشی متوجه شده‌ایم ویژگی‌های صوتی آنها است واقعا زمانی که شما فیلم ها را تماشا می‌کنید تفاوت را همراه با پشتیبانی از Dolby Atmos صدای گسترده‌تر ، در اطراف احساس کرده و یک تجربه جذاب‌تر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 آیفون ۱۱ دارای یک پنل  ۶,۱ اینچی است ولی صفحه نمایش  آیفون ۱۱ پرو ۵.۸ اینچی  و صفحه نمایش iPhone 11 Pro Max ۶.۵ اینچی است . مانند صفحه نمایش ریتینا مایع در آیفون ۱۱ ، صفحه نمایش سری Pro از ویژگی Haptic Touch ، به جای لمس سه بعدی استفاده می کنند.

دوربین‌ آیفون ۱۱

مهم نیست که چه مدلی را انتخاب می کنید ، دوربین هر سه نوع قابل توجه است اما تفاوت بزرگ بین مدل‌های جدید آیفون سری پرو تفاوت در تعداد دوربین است. آیفون ۱۱ دارای دو دوربین عقب، یک لنز با زاویه عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک لنز ۱۲ مگا پیکسلی  فوق‌العاده با دیافراگم f/2.4 است. که این  لنز فوق عریض ارائه یک میدان ۱۲۰ درجه را به شما می‌دهد تا بیشتر در گرفتن تصاویر از زوم کردن بهره ببرید.

عملکرد آیفون ۱۱

آیفون ۱۱ و مدل‌های Pro هر سه توسط پردازنده جدید A13 Bionic اپل طراحی شده اند. اما  آیفون ۱۱ پرو، بهبود عملکرد ۲۰ درصدی بیشتر در پردازنده، GPU و پردازنده عصبی موجود در A13  نسبت به آیفون ۱۱ دارد و تراشه جدیدتر و کارآمدی بیشتری دارد.

عمر باتری

آیفون XR و XS، دارای باتری طولانی مدت بود. این ویژگی با مجموعه آیفون ۱۱ بازگردانده شده است. در حال حاضر، آیفون ۱۱ پرو مکس دارای عمر باتری با متوسط  ۱۱ ساعت و ۵۴ دقیقه است در حالی که به طور مداوم گشت و گذار در وب دارید، آیفون ۱۱ نیز یک نتیجه خوب ۱۱:۱۶ دارد، آیفون ۱۱ پرو با نتیجه زیر ۲۴:۱۰ ، هنوز هم تقریبا یک ساعت در پشت آیفون معمول ۱۱ قرار دارد. بالاخره دو مدل آیفون ۱۱ پرو همراه با شارژر ۱۸ وات روانه‌ی بازار شده‌اند ولی هنوزدر جعبه آیفون ۱۱ کماکان شارژر ۵ وات دیده می‌شود.

کدام آیفون ۱۱ را باید خریداری کرد؟

پس از آزمایش هر سه آیفون جدید، روشن است که آیفون ۱۱ پرو مکس بهترین آیفون است که می‌توانید خرید کنید و به طور کلی یکی از بهترین گوشی‌ها  به لطف صفحه نمایش گسترده و عمر باتری طولانی است. اما هر کسی نمی‌خواهد  $۱,۰۹۹ برای گوشی پرداخت کند . پس از آن، آیفون ۱۱ $۴۰۰ ارزان‌تر است و عملکرد قابل مقایسه و عمر باتری خوب خود را ارائه می‌دهد. همانطور که آیفون ۱۱ پرو، یک مدل خوب است هنگامی که دوست دارید گوشی‌های خود را کمی فشرده‌تر کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.